Retour- en restitutiebeleid

Alleen aankopen die rechtstreeks vanuit onze online winkel Droogrek-quick-solid.nl zijn gedaan, komen in aanmerking voor ons beleid.

Retourneren

Onze polis duurt 30 dagen. Als er 30 dagen zijn verstreken sinds de levering van je bestelling, kunnen we je helaas geen terugbetaling of omruiling aanbieden.
Om in aanmerking te komen voor retournering, moet je artikel ongebruikt zijn en in dezelfde staat verkeren als waarin je het hebt ontvangen. Het moet ook in de originele verpakking zitten.
Om uw retourzending te voltooien, hebben we een ontvangstbewijs of aankoopbewijs nodig.
U bent verantwoordelijk voor het betalen van uw eigen verzendkosten voor het retourneren van uw artikel. De verzendkosten voor retourzendingen worden niet gerestitueerd.
Voor elk item dat niet in de originele staat is, beschadigd is of met ontbrekende onderdelen om redenen die niet te wijten zijn aan onze fout, worden alleen gedeeltelijke terugbetalingen verleend.

Defecte artikelen

Door u geretourneerde producten vanwege een defect worden volledig terugbetaald, inclusief restitutie van de leveringskosten en de door u gemaakte kosten voor het retourneren van het artikel.

Terugbetalingen

Zodra uw retourzending is ontvangen en geïnspecteerd, sturen we u een e-mail om u te laten weten dat we uw geretourneerde artikel hebben ontvangen. We zullen u ook op de hoogte stellen van de goedkeuring of afwijzing van uw terugbetaling.
Als je wordt goedgekeurd, wordt je terugbetaling verwerkt en wordt er binnen een bepaald aantal dagen automatisch een tegoed toegepast op de oorspronkelijke betaalmethode.

Als u een terugbetaling ontvangt, worden de kosten van de eerste verzending in mindering gebracht op uw terugbetaling (voor bestellingen van .
De verzendkosten voor retourzendingen worden niet gerestitueerd.

Te laat of ontbrekende terugbetalingen

Als u nog geen restitutie heeft ontvangen, controleer dan eerst uw bankrekening opnieuw.
Neem dan contact op met uw creditcardmaatschappij, het kan even duren voordat uw terugbetaling officieel wordt bijgeschreven.
Neem vervolgens contact op met uw bank. Er is vaak enige verwerkingstijd voordat een terugbetaling wordt geboekt.
Als je dit allemaal hebt gedaan en je terugbetaling nog steeds niet hebt ontvangen, neem dan contact met ons op.

Uitwisselingen

We vervangen artikelen alleen als ze defect of beschadigd zijn. Als je een artikel wilt ruilen, stuur het dan naar ons terug.
U bent verantwoordelijk voor het betalen van uw eigen verzendkosten voor het retourneren van uw artikel. De verzendkosten voor retourzendingen worden niet gerestitueerd.

Sale artikelen

Alleen regulier geprijsde artikelen kunnen worden gerestitueerd, uitverkoopartikelen kunnen helaas niet worden gerestitueerd.